Ontvangt u geen mails? Wij hebben 4 handige tips!
We horen dat sommige mensen onze mails niet ontvangen. Mogelijk belanden deze in de spam. Op deze pagina beschrijven we 4 handige tip om dit (in het vervolg) te voorkomen!
Laatst geüpdate op: 7 december 2020
Tip 1: Controleer of uw juiste mailadres aangemeld is voor de nieuwsbrief.
Ontvangt u onze nieuwsbrief niet? Probeer u dan opnieuw aan te melden voor de nieuwsbrief. Als u op deze link klikt wordt u naar een pagina verwezen waar u opnieuw kunt aanmelden. Als u al aangemeld ben krijgt u hier een melding van.
Tip 2: Markeer de mails als “Geen spam”
Lijkt het alsof onze mails niet meer aankomen? Misschien zijn ze in uw spambox beland. Heeft u dit probleem niet? Bekijk dan direct tip 3!
Vaak bieden mailprogramma’s een mogelijkheid om mails die in uw spambox zijn beland te markeren als “Geen spam”. Het mailprogramma zal dan in het vervolg de mails niet meer als spam herkennen en de mails in uw inbox plaatsen.
Hieronder hebben we instructies en handige afbeeldingen geplaatst die u tonen hoe u dit moet doen.
- via Gmail op uw PC/laptop (Google Chrome / Internet Explorer / Firefox etc.)
– Klik in het linkermenu op “Meer” en vervolgens op het tabblad “Spam”
– Zoek vervolgens een mail van info@muzieksalonspronk.nl
– Klik in de mail boven in het menu op de knop “Geen spam”
- via de Gmail-app (via uw mobiele telefoon of tablet)
– Ga via het linkermenu naar uw Spam map. Zoek een mail van info@muzieksalonspronk.nl
– Open de mail, en klik in de mail rechtsboven op het icoon met drie cirkeltjes. Een uitklapmenu verschijnt.
– Kies in het uitklapmenu voor de optie “Melden dat dit geen spam is”.
Tip 3: Voeg onze mailadressen toe aan uw contactenlijst
Onze mailing wordt verstuurd vanuit info@muzieksalonspronk.nl. Reserveringen ontvangt u van reservering@muzieksalonspronk.nl.
Bent u al lid van onze mailing, of heeft u al eens kaarten gereserveerd voor een muzieksalon? Zoek de meest recente mail van MuziekSalon Spronk. Hiervoor kunt u de zoekbalk in uw mailprogramma gebruiken.
Hieronder vindt u instructies en handige afbeeldingen die laten zien hoe u ons mailadres kunt toevoegen aan uw contactenlijst. Kies de juiste instructie voor het mailprogramma dat u nu gebruikt.
Komt u er niet uit? Vraag iemand in uw omgeving om u te helpen.
- via Gmail op uw PC/laptop (Google Chrome / Internet Explorer / Firefox etc.)
– Rechtsboven in de mail zit een knop met een pijl naar links. Daarnaast zit een klein pijltje naar beneden. Klik op dat laatste pijltje.
– Klik nu op “MuziekSalon Spronk toevoegen aan lijst met contacten”
- via Outlook op uw PC/laptop (Google Chrome / Internet Explorer / Firefox etc.)
– Beweeg met uw muis over de gekleurde cirkel met de letters MS. Er verschijnt een venster.
– Klik op het icoon met 3 cirkeltjes. Klik vervolgens op “Toevoegen aan contactpersonen”.
- via de Gmail-app (via uw mobiele telefoon of tablet)
– Klik op het gekleurde rondje naast “MuziekSalon Spronk”. Er verschijnt een pop-up.
– Klik op het icoon rechtsboven in de pop-up. Dit is een icoon van een poppetje met een plusteken (+).
– Kies vervolgens voor “nieuw contact aanmaken”, voer eventueel een naam in en klik op “Opslaan”.
- via de Mail-app op iPhone of iPad
– Klik bovenaan op het mailadres van MuziekSalon Spronk
– In het venster dat verschijnt, scroll naar beneden en klik op “Maak nieuw contact”.
– Klik vervolgens rechtsboven op “Gereed”.
- Via andere mailprogramma’s op uw PC/laptop
– Bovenaan de mail, beweeg met uw muis over het mailadres van MuziekSalon Spronk en klik op het pijltje dat rechts van het mailadres verschijnt.
– In het keuzemenu, klik op “Zet in contacten” of “Add to contacts” (de specifieke tekst kan verschillen).
Tip 4: Gebruikt u Gmail? Bekijk de map “Reclame”.
Gebruikt u Gmail via uw uw internetprogramma op uw PC/laptop of via de app op uw telefoon? Gmail plaatst onze mails soms onder een apart tabblad “Reclame”. Zie hieronder aan de rechterkant het tabblad “Reclame” (Als u Engelse instellingen heeft heet dit “Promotions”).
Wilt u onze mails ALTIJD in de Primaire inbox ontvangen? Hieronder vindt u instructies hoe u dit kunt instellen. Gebruik hiervoor een PC of laptop.
- via Gmail op uw PC/laptop (Google Chrome / Internet Explorer / Firefox etc.)
– Open Google Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari (of uw eigen internetprogramma)
– Ga naar https://mail.google.com/ en log in met uw inloggegevens.
– Klik rechtsboven op het tabblad “Reclame”.
– Zoek een mail van MuziekSalon Spronk.
– Klik met uw rechtermuisknop op de mail, ga naar “Verplaatsen” en klik op “Primair” (of in het Engels “Primary”)
– Deze mail is nu verplaatst naar uw Primaire inbox. Om ALLE mails van MuziekSalon Spronk in uw Primaire inbox te laten aankomen is het volgende heel belangrijk: Boven aan uw scherm verschijnt een geel veld met de vraag dit uit te voeren voor toekomstige berichten. Kies “Ja”.
Ziezo, als het goed is ontvangt u voortaan de mails in uw Primaire inbox en hoeft u niet meer te zoeken!
Wij hopen u geholpen te hebben, en we hopen dat onze mails voortaan correct aankomen. Mocht u er niet uit komen, of ontvangt u alsnog geen mails, neem gerust contact op met muzieksalonspronk@gmail.com.
Plaats een reactie