Veelgestelde vragen
- Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig voor de voorstelling?Ja, momenteel heeft u voor alle voorstellingen van MuziekSalon Spronk een corononatoegangsbewijs nodig. Beleidsmatig moeten wij deze controle uitvoeren. Wij vragen u uw telefoon mee te brengen, zodat wij bij de ingang de QR-code in uw CoronaCheck-app kunnen scannen.
Heeft u geen moderne telefoon, dan kunt u met een geldig vaccinatiebewijs (gele boekje) of een negatieve coronatest niet ouder dan 24 uur ook naar binnen.
- Ik wil een bijdrage doen voor Literatuur & Muziek, hoe kan dat?
Hartelijk dank! Dat kan gemakkelijk digitaal via overboeking per bank.
Gegevens:
rekeningnummer NL98RABO0137415087
t.n.v. H.J. Marijnissen-van Wijk
o.v.v. “Bijdrage Literatuur & Muziek”. - Ik heb geen bevestiging van mijn reservering ontvangen, wat nu?Vervelend! Controleer eerst of de bevestiging in uw spam is beland. De reserveringsbevestiging wordt verstuurd vanuit reservering@muzieksalonspronk.nl
Heeft u een @gmail.com mailadres?
Controleer dan ook of de mail in het tabblad “Reclame” of “Updates” belandt is.
Komt u er niet uit?
Laat het ons weten via muzieksalonspronk@gmail.com. Wellicht is er iets misgegaan bij het plaatsen van de reservering. - Hoe zorg ik ervoor dat mails van de muzieksalon niét in de spam belanden?
Heeft u een mail van ons ontvangen die in de spam is beland? Bekijk dan de volgende instructies om ervoor te zorgen dat dat niet meer gebeurd.
Instructies voor Gmail
Instructies voor Outlook
Instructies voor Mail (iPhone, iPad of Mac)Heeft u nog géén mail van ons ontvangen? Bekijk dan onze 4 tips om zeker te zijn dat u onze mails ontvangt.